Even the greats can be improved upon
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Quo invento omnis ab eo quasi capite de summo bono et malo disputatio ducitur. Quid enim possumus hoc agere divinius? Duo Reges: constructio interrete. Est tamen ea secundum naturam multoque nos ad se expetendam magis hortatur quam superiora omnia. Progredientibus autem aetatibus sensim tardeve potius quasi nosmet ipsos cognoscimus. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Non enim iam stirpis bonum quaeret, sed animalis. Tanta vis admonitionis inest in locis;
An quod ita callida est, ut optime possit architectari voluptates?
At vero illa perfecta atque plena eorum, qui cum de hominis summo bono quaererent, nullam in eo neque animi neque corporis partem vacuam tutela reliquerunt. Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico.
Eaedem res maneant alio modo. Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Et quidem, inquit, vehementer errat; Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur? Nihil ad rem! Ne sit sane; Duo enim genera quae erant, fecit tria. Potius ergo illa dicantur: turpe esse, viri non esse debilitari dolore, frangi, succumbere. Fortemne possumus dicere eundem illum Torquatum?
Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere?
Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Nunc vides, quid faciat. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Recte, inquit, intellegis. Nulla erit controversia. Tum Piso: Atqui, Cicero, inquit, ista studia, si ad imitandos summos viros spectant, ingeniosorum sunt;
Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia. Quod quidem nobis non saepe contingit. Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re; Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc?
Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Nam bonum ex quo appellatum sit, nescio, praepositum ex eo credo, quod praeponatur aliis. Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus. Atqui eorum nihil est eius generis, ut sit in fine atque extrerno bonorum. Utinam quidem dicerent alium alio beatiorem! Iam ruinas videres. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Praeclare hoc quidem. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Vide, quaeso, rectumne sit. Sed virtutem ipsam inchoavit, nihil amplius. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt.
Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur.
- Ne vitationem quidem doloris ipsam per se quisquam in rebus expetendis putavit, nisi etiam evitare posset.
- Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat?
Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat;
Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Explanetur igitur. Potius ergo illa dicantur: turpe esse, viri non esse debilitari dolore, frangi, succumbere. Aliter homines, aliter philosophos loqui putas oportere?
Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat? An quod ita callida est, ut optime possit architectari voluptates?