The more of less: Craft a life with minimalism
Minimalism

The more of less: Craft a life with minimalism

Rachel Zane
Rachel Zane

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Quippe: habes enim a rhetoribus; Apud imperitos tum illa dicta sunt, aliquid etiam coronae datum; Cum audissem Antiochum, Brute, ut solebam, cum M.

Duo Reges: constructio interrete. Tum mihi Piso: Quid ergo? Quo tandem modo? Utrum igitur tibi non placet, inquit, virtutisne tantam esse vim, ut ad beate vivendum se ipsa contenta sit? Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Egone quaeris, inquit, quid sentiam?

Dat enim intervalla et relaxat. Atque haec ita iustitiae propria sunt, ut sint virtutum reliquarum communia. Similiter sensus, cum accessit ad naturam, tuetur illam quidem, sed etiam se tuetur; Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Sed haec ab Antiocho, familiari nostro, dicuntur multo melius et fortius, quam a Stasea dicebantur. Aperiendum est igitur, quid sit voluptas;

  1. Sensibus enim ornavit ad res percipiendas idoneis, ut nihil aut non multum adiumento ullo ad suam confirmationem indigerent;
  2. Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore.
  3. Itaque hoc frequenter dici solet a vobis, non intellegere nos, quam dicat Epicurus voluptatem.
  4. Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum.
  5. Sed quia studebat laudi et dignitati, multum in virtute processerat.
Namque ii horum posteri meliores illi quidem mea sententia quam reliquarum philosophi disciplinarum, sed ita degenerant, ut ipsi ex se nati esse videantur.

Sed quid sentiat, non videtis. An me, inquam, nisi te audire vellem, censes haec dicturum fuisse? Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. At multis se probavit. Est autem etiam actio quaedam corporis, quae motus et status naturae congruentis tenet; Parvi enim primo ortu sic iacent, tamquam omnino sine animo sint. Quid enim possumus hoc agere divinius? Semper enim ita adsumit aliquid, ut ea, quae prima dederit, non deserat. Sit hoc ultimum bonorum, quod nunc a me defenditur; Ut non sine causa ex iis memoriae ducta sit disciplina.

Quibus ego vehementer assentior. Hoc ne statuam quidem dicturam pater aiebat, si loqui posset. Ita fit cum gravior, tum etiam splendidior oratio. Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Ut non sine causa ex iis memoriae ducta sit disciplina. Sed quot homines, tot sententiae; Vestri haec verecundius, illi fortasse constantius. Sin eam, quam Hieronymus, ne fecisset idem, ut voluptatem illam Aristippi in prima commendatione poneret. Quid de Pythagora? Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur.